torsdag 11 februari 2021

Flitens lampa lyser....

 


Efter en ganska mörk tid i december och januari, där jag hade tappat all lust och energi. Så känner jag att nu börjar jag komma tillbaka. Det var viktigt att jag tog mig ledigt och vilade för förra året var ett riktigt slit och skit år. 




Efter en hel del funderingar och tankar så har jag kommit fram till att välja en annan väg. När jag flyttade tillbaka till gården i höstas så var planen att fortsätta driva cateringdelen och starta upp By Lotta Lloyd mat & bak. Men när andra vågen av pandemin kom så försvann i stort sett alla beställningar. Och det kommer nog att ta ett tag och komma igen, vi får nog leva med denna pandemi ett bra tag till. Så nu får jag fundera ut vad jag ska hitta på och lägga min energi.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar