torsdag 26 november 2020

Välkomna in till min lilla värld.........


Jag vill också börja blogga.......
Fastän jag är över 50 så känner jag mig som tjugo samma intressen, samma mål, samma drömmar finns kvar. Ja några av mina drömmar och mål har jag kanske redan uppnått. 
Det här med familjeliv, hemmafru och barn det har jag redan gjort. 


 Nu har jag möjligheten att kunna göra lite som jag vill i mitt liv. Efter att jag provat detta med nätdating och träffade en man som jag gifte mig med och sen skilde vi oss efter 10 år.


Jag flyttade till Värmland 2009 där jag en gång är född och köpte släktgården som min mor, mormor och gammelmormor har bott i.



Startade ett sommarcafé vid Bjurbäckens Slussar. 
Som jag drev i 8 år.




För två år sedan närmare bestämt 18 juni 2018 arrenderade vi en turistanläggning i Lungsund. Vi döpte företaget till Pensionat Lungsund och Camping. Det var jätteroligt och tufft att driva anläggningen. Det var en camping, hotell och restaurang. Sedan kom det en stor drake som heter Covid 19 och det var ett jättemonster att slåss emot, så till slut stängde vi ner efter att ha genomgått en konkurs och startat nytt bolag. Så flyttade jag tillbaka till gården i Asphyttan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar