måndag 8 september 2014

Välkomna in till min lilla värld.........


Jag vill också börja blogga.......
Fastän jag är över 50 så känner jag mig som tjugo samma intressen, samma mål, samma drömmar finns kvar. Ja några av mina drömmar och mål har jag kanske redan uppnåt. 
Det här med familjeliv, hemmafru och barn det har jag redan gjort. 


 Nu har jag möjligheten att kunna göra lite som jag vill i mitt liv. Efter att jag provat detta med nätdating och träffade en man som jag gifte mig med.


Flyttade jag  till Värmland där jag en gång är född och köpte släktgården som min mor, mormor och gammelmormor har bott.


Startade ett sommarcafé vid Bjurbäckens Slussar. Gå gärna in på www.slusscafe.se






Och att få arbeta med By Lotta Lloyd Biozen, gå gärna in på http://bylottalloyd.biozen.se/. Där arbetar jag som Teamleader och Holistisk hudvård.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar