torsdag 17 december 2015

Glossyboxen har landat


- Du gör min värld vackrare!
- Du är bättre än choklad!
- Det finns ingen som är så bra som du!
- Du är värdefull!
- Vem behöver solsken när du finns!
- Stay Beutiful!
- Du är fantastisk!
- Jag hoppas att du vet hur underbar du är!


Massa sånt kunde jag läsa på min Glossybox som nu har landat i min brevlåda. Och känslan som ett barn på julafton infann sig! En härlig rosa box med en himla massa fina citat. Det jag tyckte var härligast att läsa var när jag öppnade locket och där stod det 
- Du är fantastisk!



En suverän idé med Glossybox! Att då och då få ett roligt paket på posten med härliga överraskningar. Att få prova olika produkter som jag kanske aldrig hade kommit på att de finns en gång. Detta rekommenderar jag varmt. http://www.glossybox.se 
Vardagslyx på hög nivå!


Så jag återkommer när jag hunnit prova allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar