måndag 16 november 2015

Blått är flott


Jaha då blir det stanna inomhus denna vecka och vad ska jag då hitta på. Jag ramlade i helgen och slog mig ganska rejält. Det är ju så att jag har ett knä som inte är det allra bästa. Knäet har jag opererat en gång så värken är ju borta men av någon anledning så "tappar" jag knäet. Men nu ramlade jag i badrummet och slog mig rejält i handfatet. Vänsterknäet slog jag upp så nu haltar jag omkring. Vänsterarmen fick sig en rejäl smäll och så ansiktet. Nu kan jag ju iallafall öppna ögonen och fläskläppen har lagt sig lite. Men jag känner mig otroligt mörbultad. 

Så vad skall jag hitta på nu i veckan.

Jag skall iallafall göra iordning beställningarna och leveranserna av produkterna som kom i fredags.


Städa upp bland alla mina bilder skall jag passa på att göra. 
En inköpslista över nya produkter blir det nog också. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar