onsdag 26 augusti 2015

Livets krokiga väg

I vardagslivet kan man vanka omkring och ibland hamnar man på lite villovägar och ibland hamnar man rätt. Efter ett ganska så krokig promenad senaste året så börjar nog pusselbitarna att falla på plats. Min butik By Lotta Lloyd som var en livstilsbutik med kläder och hudvård i Filipstad har jag varit tvungen att stänga det gick inte så bra att driva butik i den lilla staden. Men nu har jag gått och blivit med webbutik istället http://bylottalloyd.biozen.se/ För cirka ett år sedan utbildade jag mig till Holistisk teurapeut. Jag har arbetat med hudvård från och till i 18 år och nu är jag tillbaka där jag känner mig väldigt hemma. Ser framemot en rolig och trevlig arbetshöst. Sedan har jag ju mitt älskade www.slusscafe.se men det är bara öppet på sommaren. Men nu kan jag arbeta hela året. Så nu har väckt upp min blogg By Lotta Lloyd och rensat lite i den. Här kommer jag framför allt skriva om min resa genom Holistisk hudvård, ShowYoung ifaces och Biozen som företaget heter som jag har valt att arbeta med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar