fredag 28 augusti 2015

Den magiska Argan Olja

Nu har jag provat den magiska Marockanska Argan oljan på mitt hår
Jag har riktigt tjockt långt hår som kan bli lite slitet och torrt på sommaren. Men nu har jag provat serien Mogadors shampoo och balsam som innehåller JAS Organic Comlex - Jojoba Olja, Argan Olja och Shea Smör.



Resultatet är en närande syntes som gör håret glansigt, mjukt och flexibelt samtidigt skydda hårbotten och lämnar hår som ser underbart friskt och naturligt ut

Först tyckte jag sådär när jag tvättade håret, det löddrade dåligt, men nu har jag provat det fyra gånger och för varje gång så löddrar det mer. Men redan efter första gången så blev håret så mjukt och följsamt och doften var helt underbart. 



 Och precis som Maria Montazami så droppar jag i några extra Argan Oil art 710 och håret blir så mjukt och följsamt när jag borstar, stylar det



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar